צימרים למשפחות בצפון – כל מה שכדאי לדעת

צימרים בצפון

צימרים למשפחות בצפון הינם מקומות לינה מועדפים וכדאי להכיר את הדינאמיקה סביבם. ישראלים רבים בעלי משפחות אוהבים לצאת לחופשות בסגנון כפרי ובאזורים המוקפים בטבע. הצימרים מספקים את שני הצרכים הבסיסיים הללו ואחרים שהינם אטרקטיביים מאוד. בנוסף, יספקו את אווירת הטבע לצד פרטיות מרבית מבלי להתחכך עם נופשים אחרים. הם יהיו בקרבת מסלולי טבע ואטרקציות, אתרי רשות שמורות הטבע, מסעדות משובחות שחלקן עממיות ואחרות וכדומה. יש הממוקמים אל מול נוף נהדר, לצד נחל זורם, בקרבה לחוף ים או אל מול נוף הנשקף אליו ועוד. 

מגוון רחב

ניתן למצוא מגוון רחב של וילות ובתים למשפחות. יש מפוארים הכוללים בריכות, מתקני ספא וג'קוזי המאפשרים קבלת טיפולים ממומחים חיצוניים בתחום. אלו צימרים המיועדים לפינוק מרבי. קיימים אחרים, פשוטים, המאובזרים במינימום נדרש והמיועדים בעיקר למשפחות הרוצות לשהות בהם בלילה ולצאת לטיולי יום, למסלולי רכיבת אופניים ועוד. מתחמי צימרים אחרים רבים נועדו למשפחות גרעיניות או למשפחות מורחבות אשר רוצות לנפוש יחד ואף להכין את הארוחות בעצמן.

אירוח לאורך כל ימות השנה

ניתן למצוא אותם בגליל המערבי ליד הים, בתחתון ובעליון, ברמת הגולן ועוד. כל אזור הוא בעל אופי אחר ובכל אחד ניתן למצוא פעילות מגוונת לכל בני המשפחה. בכל אזור קיימת  תשתית תיירותית תומכת הכוללת מסעדות ובתי קפה, גני שעשועים, בריכות, מרכולים, קניונים ושירותים אחרים. בקרבתם קיימת גם פעילות אתגרית הכוללת: טיולי ג'יפים, שייט אבובים, רכבלים, ופעילות אקסטרים אחרת. הם בנויים לאירוח נהדר בכל ימות השנה. כולם ממוזגים או עם מתקני חימום, עם  אבזור פנימי עשיר, וכן, מתקנים חיצוניים דוגמת כיסאות נדנדה, ערסלים, מתקני גריל וכדומה. מומלץ להזמין צימרים באתר בעל מוניטין בתחום.

 

דיסקרטיות כללי צימרים ונופש
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חדרים לפי שעה
חדרים לפי שעה יכולים לשמש למגוון רחב של מטרות שונות ומגוונות. רוב האנשים חושבים ישר על זוגות...
קרא עוד »
פבר 18, 2018
באילו מקרים כדאי להשתמש בשירותי מיניבוסים?
יש מקרים רבים ומגוונים שבהם אפשר למצוא תועלת למטרת שימוש בשירותי מיניבוסים, וביניהם הסעה לטיולים,...
קרא עוד »
מרץ 10, 2020
טיולי קרוואנים בחו"ל – מסלולים מומלצים
מהפכת השמיים הפתוחים הובילה לכך שמחד יותר ויותר ישראלים טבים לחו"ל, אך מנגד מעטים הם המקומות שבהם...
קרא עוד »
אפר 18, 2019