קשר דיסקרטי עם תמיכה

קשר דיסקרטי עם תמיכה

נשים וגברים רבים מעוניינים בקשר דיסקרטי עם תמיכה. במקום להתבייש שאתם מעוניינים בפרק ב' קליל שממלא את הצרכים והאינטרסים שלכם, לכו על זה עד הסוף!

איך אפשר להתאהב, לבלות וגם לעשות כסף

אם אפשר להתאהב, לבלות ביחד, להיפגש כמו זוג, אבל שכל אחד ואחת ילכו הביתה בסוף הערב, למה לא לבחור באפשרות הזאת? אם האפשרות הזו קיימת, אם זה מתאים לכם – מדוע לא לנצל אותה? רבים מעוניינים בקשר בלתי מחייב, שמכסה וסוגר על כמה אינטרסים – בעיקר גופניים, נפשיים וחומריים – ומתביישים בכך. חושבים שיש בזה מן הניצול, אולי ההדדי, מתביישים ולא רוצים לספר או להתוודות על כך. חברים, מדובר בצורך לגיטימי, שאם ישנה ההזדמנות להגשימו, מדוע לא בעצם? הלאה, החברה השמרנית.

קשר דיסקרטי עם תמיכה – מה זה אומר

קשר דיסקרטי עם תמיכה הוא קשר, לרוב בין גבר אמיד ועשיר לבין בחורה צעירה ויפה. הגבר זקוק לבת לוויה, ליחסי אישות, לחברות, לחברה. האישה זקוקה לגבר שיגן עליה, שיבלה איתה, שייקח אותה למקומות וזקוקה לכסף. הגבר העשיר מממן את החיים של אותה בחורה, בין אם אוכל, לימודים, חובות או עזרה לילדיה, אם יש, והיא בתמורה לכך נוסעת איתו בעולם, ומתנהגת כמו בת הזוג שלו. בניגוד לבחורה שמגיעה ללילה אחד ונעלמת, כאן הכסף מושקע במערכת יחסים של ממש, שמטרתה אינה נישואין. זה מרגש, אם יש אנשים שמעוניינים בזה בצורה מלאה, מדוע למנוע זאת מהם?

איך מוצאים קשר דיסקרטי עם תמיכה

כדי להשיג קשר דיסקרטי עם תמיכה, בו הכול שקוף, הוגן, בלתי מנצל והדדי – צריך פלטפורמה איכותית, אמינה ודיסקרטית, שיכולה להביא את שני הצדדים בצורה איכותית ובונה ביחד. הגבר העשיר והיפה, הבחורה היפהפייה והאיכותית. אתר אינטרנט ואפליקציה להיכרויות לעשירים ויפים בלבד, יכולה לעשות את העבודה. האתר מאפשר בחירה על פי רצונות משותפים, משיכה וכימיה, ומאפשר התקשרות סמויה ודיסקרטית אחרי סינון קפדני מאד. אם את מעוניינת בבחור יפה, אם אתה מעוניין בבחורה יפה, שימו הכול על השולחן ולכו על זה באמצעות אתר אינטרנט איכותי, אמין ומקצועי.

דיסקרטיות כללי צימרים ונופש
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה קורה במצב של גירושין בעקבות בגידה של הבעל?
גירושין הוא דבר שאף אחד אינו מאחל לעצמו, אך לעיתים מדובר בצעד בלתי נמנע אשר חייב לקרות בשביל שלא לאמלל...
קרא עוד »
נוב 26, 2021
כמה עולה הסכם ממון וממה זה מושפע?
לא מעט זוגות בוחרים להגיע למשרדי עורכי הדין במטרה לחתום על הסכם ממון. הסכמי הממון מטרתם להבטיח...
קרא עוד »
יונ 28, 2020
טיולים רומנטיים בארץ
אהבה! כמה כיף שהיא קיימת, בעיקר כאשר היא ראשונית, מרגשת וגורמת לפרפרים בבטן. את האהבה והקשר הרומנטי...
קרא עוד »
אוק 02, 2018