איך תופרים בגד ים בהתאמה אישית?

איך תופרים בגד ים בהתאמה אישית?

תפירת בגדי ים אינה שונה מתפירת כל בגד אחר כאשר מתייחסים להתאמת המידות והגזרה. עם זאת, עדיין מדובר בסוג בגד שהוא שונה מבגדים רגילים, אם מבחינת סוג הבד ואם מבחינת סגנון העיצוב הנפוץ בבגדים אלו. על כן, במידה ומעוניינים לתפור בגד ים בהתאמה אישית חשוב מאוד לפנות לתופרת מומחית או לחילופין ללמוד את רזי המקצוע היטב לפני תחילת העבודה.

בגד ים – מה ההבדל בינו לבין בגד רגיל?

ההבדל הגדול בין בגדי ים לבין בגדים רגילים הוא הגזרה וכמובן סוג הבד ממנו תופרים אותם. בעוד שבבגדים רגילים ניתן לבחור בכל סוג של בד, הרי שלבחירת בדים עבור בגדי ים יש כללים אחרים וחשוב לבחור דווקא בבד שמיועד לכך, בד שמתאים לרחצה ולשהייה ממושכת במים ואף אינו דוהה או נהרס כתוצאה ממליחות מי הים או מהכלור שבבריכה. כמו כן, הגזרה של בגדי הים הינה גזרה ייחודית ושונה מסתם בגדים והיא מיועדת לאפשר לרוחצים לשהות במים במקסימום נוחות.

תפירת בגד ים בהתאמה אישית – זה אפשרי

ישנם רבים שמתעניינים בתפירת בגד ים בהתאמה אישית בשל סיבות שונות. כמו למשל הרצון להיות ייחודיים ולהתהדר בבגד ים שעדיין לא נראה כמותו אצל אף אחד, זה יכול להיות גם בשל סיבה פחות נעימה, כמו מידות גוף לא סטנדרטיות אשר מחייבות רכישת ביגוד מיוחד וזו יכולה להיות גם כל סיבה אחרת. 

בשל העובדה כי בגד ים הינו פריט לבוש שונה משאר פריטי הלבוש הרגילים, הרי שגם התפירה שלו כוללת שלבים אחרים ומצריכה ידע מקצועי ושונה וזה גורם לתפירה שלו להיות מעט מסובכת יותר. אבל אם אתם רוצים, תוכלו ללמוד באמצעות קורס תפירה באתר פרופשנס כיצד לעשות את זה.

דיסקרטיות כללי צימרים ונופש
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מפגשים דיסקרטים
יש קסם במפגשים דיסקרטיים. קשה מאוד לתאר סוג זה של קסם וזאת משום שהחוויה גדולה יותר מכל תיאור. מהם...
קרא עוד »
פבר 04, 2014
יתרונות שטיחים לבית
שטיחים, לבית טוב יותר. רבים מאיתנו נוטים לחשוב כי שטיחים זהו דבר מיושן ולא אופנתי אשר דורש התעסקות...
קרא עוד »
מרץ 31, 2021
גברים רוצים לחזר ונשים שמחות למחוות רומנטיות
מאז שחר הימים גברים היו אלו שחיזרו, ונשים היו מקבלו את זה לרוב בשמחה ובאהבה, בהנחה שהחיזור נעשה...
קרא עוד »
נוב 21, 2021