אז איך העניין של ויזה לאירופה לישראלים עובד?

זה לא חדש שישראלים רבים מעוניינים לעבור לאירופה, לנסות ולהתחיל שם חיים חדשים. הרבה דברים קוסמים באירופה שגורמים לישראלים להתעניין בה, זה בטוח. אך בטרם אתם מתעניינים במעבר לאירופה, אתם צריכים לדעת איך עובד העניין של קבלת ויזה לאירופה לישראלים, מתי העניין הזה נכנס לתוקף והאם אתם זכאים לכל ה… דבר הזה.

ויזה לאירופה לישראלים – איך העניין הזה עובד

כבר כמה זמן שקיימת התרחשות בהקשר ויזה לאירופה ובפרט ויזה לאירופה לישראלים. כיום ניתן לקרוא להתרחשות זו ETIAS שהיא מערכת אלקטרונית בבנייה שבסופו של דבר תסייע למדינות אירופה השייכות להסכם לעקוב אחר האנשים הנכנסים ויוצאים מגבולות כל מדינה. ישראל אינה אחת מהמדינות ועל כן, עם כניסת התהליך לתוקף יהיה על כל ישראלי להגיש בקשת ויזה לאירופה לישראלים. 

אל תדאגו, זהו לא דבר פרטני עבור ישראל אלא לכל מי שמעוניין להגיע אל אחת המדינות השייכות להסכם ETIAS. כלומר, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ולמעשה כל מדינה שלא שייכת להסכם. בקשת ויזה לאירופה לישראלים מורכבת מכמה שלבים אותם תוכלו למלא במחשב, ישירות מביתכם.

איך ממלאים טופס ETIAS? השלבים לא מסובכים ודי דומים לבקשת ויזות אחרות (חוץ מזו של ארצות הברית כמובן). פרטים מלאים, מס' דרכון ותשלום אגרה. כמו כן, תתבקשו לפרט את מטרת הנסיעה ולכמה זמן אתם מתכננים לשהות באזור. מרגע ששלחתם את הבקשה זמן ההמתנה לתשובה באם קיבלתם ויזה הוא עד כ-48 שעות. מרגע שקיבלתם את הויזה היא תקפה ל-3 שנים. 

לסיכום,

העניין הזה של ויזה לאירופה לישראלים הולך לקרות בשנים הקרובות, זה אמנם יוסיף עוד תהליך בתכנון הנסיעה הבאה שלכם לאירופה אבל אפשר להתרגל לרעיון וזה לא צריך למנוע מכם לבקר או לעבור לגור באירופה.

דיסקרטיות כללי צימרים ונופש
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אסקייפ רום
מחפשים אטרקציה שכולה חוויה וחידוש? לצאת עם בן הזוג, החברים או העמיתים לעבודה, וליהנות באמת? שרלוקד...
קרא עוד »
ינו 05, 2021
מה עושה לוכד נחשים?
אם אתם נתקלים בנחש בבית או בחצר שלכם, או בעצם בכל מקום מיושב שצריך להרחיק את הנחש ממנו, חשוב מאוד לקרוא...
קרא עוד »
אוק 23, 2022
חשפן – למה צריך את זה?
להזמין חשפן למסיבה זה דבר לא רגיל. הרי לא בכול יום אנחנו מתבוננים בגוף שזוף ושרירי ובגבר שיודע כיצד...
קרא עוד »
יונ 10, 2020