צימר במירון

צימרים במירון

בצפונה של ארץ ישראל ממוקם לו כפר מירון. כפר שקט ובו מספר תושבים קטן יחסית. אך תעשיית הנופש משגשגת ופורחת שם. דומה כי זה האתר המוביל בישראל לנופש בצימרים במשך כל ימות השנה. מדובר באזור מבוקש במיוחד על הציבור הדתי והחרדי. מדוע כדאי לבוא לנפוש במירון? מה נמצא במירון שאין באף מקום אחר? קראו על כפר מירון והחליטו אם גם אתם רוצים לטעום את הטעם הקסום והצפוני הזה ולנפוש בתנאי צימר במירון.

ציון הרשב"י במירון

רבי שמעון בר יוחאי הוא אחד מהתנאים המפורסמים. שמו נקשר במעשי ניסים רבים, ולזכרו נערכות מדורות ל"ג בעומר בכל אתר ואתר. מקום הציון נחשב למקום תפילה מרכזי עבור כל יהודי באשר הוא. ובכל עת צרה או שמחה, שמים יהודים רבים את פניהם לכיוון מירון בשביל להתפלל, לבקש או להודות. ביום ההילולא – בי"ח באייר קשה להכיר את הכפר. המוני מתפללים עולים לציון התנא מכל קצוות הארץ ואף מחו"ל. העומס הגדול שובר שיאים בכל שנה מחדש. ולא בכדי, תפילה על קברו של רבי שמעון בר יוחאי היא תפילה מיוחדת במינה!

שהות במירון

אי אפשר להשוות נסיעה כיום בכבישים החדשים והנוחים לנסיעה לפני עשר שנים. הנסיעה קצרה יותר ונוחה פי כמה. אך למרות זאת מדובר בנסיעה ממושכת עבור מי שאינו גר בצפון הארץ. יציאה ממרכז הארץ או מדרומה לכיוון מירון לוקחת כמה שעות. זו הסיבה לכך שאנשים רבים מחליטים להישאר ללון בכפר, ולנצל את הנסיעה הארוכה לנופש בכפר. התופעה הזו גרמה לשגשוג של תעשיית הצימרים במירון. ועבור המעוניינים ללון או לשבות במירון מוצעים עשרות צימרים. המאפשרים לנפוש בכפר, באווירה הצפונית והמקודשת בסמוך לקבר התנא הקדוש.

על נוחות בצימרים במירון

אם בעבר היה צריך העולה למירון לוותר על תנאי נוחות ועל פינוקים, הרי כיום יכול כל אחד לבחור צימר במירון. המבחר גדול והבחירה לא תמיד קלה. אפשר לבחור צימר במירון מפואר ומצויד באביזרי נופש שונים, ואפשר להסתפק בצימר פשוט בעל תנאים בסיסיים בלבד. סקרו את הצימרים המוצעים לכם באתר צימרים במירון ובחרו מתוך המבחר את הצימר המתאים לכם מכל הבחינות!

דיסקרטיות כללי צימרים ונופש
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כמה עולה הסכם ממון וממה זה מושפע?
לא מעט זוגות בוחרים להגיע למשרדי עורכי הדין במטרה לחתום על הסכם ממון. הסכמי הממון מטרתם להבטיח...
קרא עוד »
יונ 28, 2020
טיפים לניקיון צימר בעונת השיא
שירותי  ניקיון לצימרים ובתי מלון שירותי הניקיון דואגים שכל אחד מאיתנו ייהנה מסביבת חיים נקייה...
קרא עוד »
דצמ 26, 2017
פרנץ' בציפורניים
מניקור הוא משהו שנשים בכל הגילאים ואורחות החיים יכולות להעריך. רק עם מעט ליטוש וקצת עיצוב, הידיים שלך...
קרא עוד »
יונ 04, 2022